loading...
ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒسایت عاشقانه پردیس لاوƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ
حسام عطایی بازدید : 62 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد …
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم …

:::

:::

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت .
سالگرد ازدواجمون مبارک …

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید ...

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد …
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم …

:::

:::

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت .
سالگرد ازدواجمون مبارک …

:::

:::

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم ، امشب اما همه جملات فرار کرده اند ، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
.
سالگرد ازدواجون مبارک .

:::

:::

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست . ۱ شاخه گل به مناسبت اولین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم …

:::

:::

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد
در قلب من آفتاب تابان باش . سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم …

:::

:::

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک …

:::

:::

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر …
سالگرد ازدواجمون مبارک …

:::

:::

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت
سالگرد ازدواجمون مبارک 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ورود شما را به سایت پردیس لاو خوش آمد. عرض می کنیم سایت عاشقانه پردیس لاو در سال ۱۳۹3 با هدف جملات زیبا و عاشقانه راه اندازی شد. این سایت هیچگونه وابستگی سیاسی و اقتصادی به سازمان نهاد یا ارگان دولتی و غیر دولتی ندارد و کاملا شخصی می باشد. سایت پردیس لاو در سایت ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت شده است. از آنجا که تنها منبع بدون نقص قرآن کریم می باشد، و می دانیم کار انسانی هیچ گاه بدون نقص نیست، خوشحال می شویم اشکالات این سایت و مطالب آن را، با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. به نویسنده گان درآینده نیاز منیدم! با تشکر مدیر سایت پردیس لاو... ╬♥═╬
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت عاشقانه ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 3,744
  • بازدید سال : 23,320
  • بازدید کلی : 1,053,523