loading...
ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒسایت عاشقانه پردیس لاوƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ
حسام عطایی بازدید : 388 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

اس ام اس های زیبای عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج

سری اس ام اس های تبریک سالروز ازدواج برای همه زوج های خوشبخت .... 

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد.

 

 

 

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
و من وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح می بینم
و می دانم با تو می شودبه خدا رسید
سالگرد ازدواجمان بر هر دومان مبارک...

 

 

 

یک سال از حضورت کنارم میگذره
یک سال از آرامشی که کنارت داشتم
همیشه کنارم باش سالگرد آشناییمون مبارک

 

اس ام اس های زیبای عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج

سری اس ام اس های تبریک سالروز ازدواج برای همه زوج های خوشبخت .... 

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد.

 

 

 

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
و من وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح می بینم
و می دانم با تو می شودبه خدا رسید
سالگرد ازدواجمان بر هر دومان مبارک...

 

 

 

یک سال از حضورت کنارم میگذره
یک سال از آرامشی که کنارت داشتم
همیشه کنارم باش سالگرد آشناییمون مبارک

 

 

 

قشنگترین زمان زندگی، زمان تولد دوباره ات است!
آری تولدی که با همسرت شروع کردی.

 

 

 

هر روز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را
در کنارم می بینم دوست دارم بارها و بارها در
برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم
که چون تویی را به من داد

 

 

 

بهترین آرایش ها در زندگی
بخشش برای چشم ها
نیکوکاری برای دستها
لبخند برای صورت
عشق برای قلب
همه را برایت آرزو دارم

 

 

 

استاد گفت :با"همسر" جمله بساز گفتم :با "همسر" که جمله نمیسازند دنیا و آخرت میسازند:))

 

 

 

عزیز تر از جانم
من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم
و هر بار که مژه های تو به هم می خورد
یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
سالروز یکی شدنمان مبارک

 

 

 

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان...

 

 

 

تکرارهمه چی تو زندگی خسته کننده ست
اما تو مثل نفسی و تکرارت تضمین زندگیمه
دوست دارم همسرعزیزم

 

 

 

سال روز رفاقت مبارک
سال روز صداقت مبارک
سال روز درایت مبارک
و سال روز آغاز این همه خوبیها مبارک
عزیز تر از جانم

 

 

 

دانشمندان دریافتند نگاه مردان به سالگرد ازدواج مانند نگاه گوسفندان است به عید قربان!

 

 

 

عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا
به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند...
ورود شما به دنیای عشاق را تبریک میگویم

 

 

 

دل های پاک خطا نمکنند.
سادگی میکنند.
و امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست.

 

 

 

آغوش تو که باشد...
خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست...!
و تپش های قلبت میشود لالایی کودکانه ام...
کنارم بمان...
میخواهم..
صبح چشمانم
در نگاه تو... بیدار شود..!! « سالروز یکی شدنمان مبارک »

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ورود شما را به سایت پردیس لاو خوش آمد. عرض می کنیم سایت عاشقانه پردیس لاو در سال ۱۳۹3 با هدف جملات زیبا و عاشقانه راه اندازی شد. این سایت هیچگونه وابستگی سیاسی و اقتصادی به سازمان نهاد یا ارگان دولتی و غیر دولتی ندارد و کاملا شخصی می باشد. سایت پردیس لاو در سایت ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت شده است. از آنجا که تنها منبع بدون نقص قرآن کریم می باشد، و می دانیم کار انسانی هیچ گاه بدون نقص نیست، خوشحال می شویم اشکالات این سایت و مطالب آن را، با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. به نویسنده گان درآینده نیاز منیدم! با تشکر مدیر سایت پردیس لاو... ╬♥═╬
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت عاشقانه ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 675
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 19,866
  • بازدید کلی : 1,050,069