loading...
ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒسایت عاشقانه پردیس لاوƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ
حسام عطایی بازدید : 55 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم

هر روزت مبارک . . .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

معلم معلم
شمع شدی شعله شدی سوختی
تا هنرت را به من آموختی
” معلم عزیزم روزت مبارک “

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم .
با سپاس بی حد  . . .
روزت مبارک

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید ...

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم

هر روزت مبارک . . .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

معلم معلم
شمع شدی شعله شدی سوختی
تا هنرت را به من آموختی
” معلم عزیزم روزت مبارک “

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم .
با سپاس بی حد  . . .
روزت مبارک

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک . . .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

معلم خوبم روزنه های روشنی که توی ذهنم باز کردی
هنوز دنبال نور میگردد . . .
روزت مبارک

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموختم
استاد عزیزم روزت مبارک . . .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید . شاگرد کوچک شما

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

مهر ایزدی بر فراز دستانم بدرقه ی استادی که راه و رسم
درست زیستن را به من آموخت. امروز بهانه ایست
تا بوسه ای نثار دستانت شود و تبریکم را تقدیمت کند .
هفته ی مقدس معلم مبارک

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

همه قبیله من عالمان دین بودند مرا معلم عشق تو شاعری آموخت
روزت مبارک معلم عزیز . . .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

یک پدر بخشنده آب و گل است / یک پدر روشنگر جان و دل است
لیک اگر پرسی کدامین برترین / آنکه دین آموزد و علم یقین
روز و هفته معلم بر همه ی معلمان مبارک باد .

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است و ماندگار شدن برای یک عمر
سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار
معلم عزیزم روزت مبارک ، که جهانی از نورت مبارک گشته است . . .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است.
زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .
روز معلم مبارک .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

معلم عزیزم دوستت دارم !
به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریایست
که قایق کوچک دا من در آن غرق شده .
به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد .
وچشم هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد .

::::::

اس ام اس تبریک روز معلم

::::::

در سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات اغاز می گردید
و کتاب تکوین گشوده میشد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر
بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود
و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت
همیشه و در همه چیز استاد من هستید .
روزتان مبارک

منبع: تک پیامک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ورود شما را به سایت پردیس لاو خوش آمد. عرض می کنیم سایت عاشقانه پردیس لاو در سال ۱۳۹3 با هدف جملات زیبا و عاشقانه راه اندازی شد. این سایت هیچگونه وابستگی سیاسی و اقتصادی به سازمان نهاد یا ارگان دولتی و غیر دولتی ندارد و کاملا شخصی می باشد. سایت پردیس لاو در سایت ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت شده است. از آنجا که تنها منبع بدون نقص قرآن کریم می باشد، و می دانیم کار انسانی هیچ گاه بدون نقص نیست، خوشحال می شویم اشکالات این سایت و مطالب آن را، با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. به نویسنده گان درآینده نیاز منیدم! با تشکر مدیر سایت پردیس لاو... ╬♥═╬
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت عاشقانه ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 727
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,564
  • بازدید ماه : 3,972
  • بازدید سال : 23,548
  • بازدید کلی : 1,053,751