loading...
ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒسایت عاشقانه پردیس لاوƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ
حسام عطایی بازدید : 48 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با توباشد
تمام لحظه های خوب یک عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد
معلم عزیزم روزت مبارک

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است
همه کار معلم کار عشق است  . . .
روز معلم مبارک

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید ....

 

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با توباشد
تمام لحظه های خوب یک عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد
معلم عزیزم روزت مبارک

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است
همه کار معلم کار عشق است  . . .
روز معلم مبارک

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی
هدایت کردی ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار هرروزت مبارک باد . . .

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

چه کسی هر دو لبم را به الف باز نمود
چه کسی جامه تقوا به تنم ساز نمود
ای معـلم کـه تـو را دانـش بسیـار بـوَد
جان شاگرد بـه فدایت که سزاوار بوَد . . .

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید.
روز معلم مبارک . . .

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

ای باغبان دلها دل را به تو سپردم سیراب کن زعلمت کویر تشنه ام را بعدش بکار درخت پر بار مهربانی تا بار ان ببارد بر بوستان دلها جاری شود چو خونی درجات بی توانها . . .

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

معلم با تو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم . . .
روزت مبارک . . .

 

::::::

پیامک تبریک روز معلم 93

::::::

چگونه می توانم تمام لحظه هایی که چون سرو در مقابلم ایستادی و با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم جز اینکه بهترین درود ها و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم . . .
روز معلم مبارک باد . . .

 

فرستنده :Seyed
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ورود شما را به سایت پردیس لاو خوش آمد. عرض می کنیم سایت عاشقانه پردیس لاو در سال ۱۳۹3 با هدف جملات زیبا و عاشقانه راه اندازی شد. این سایت هیچگونه وابستگی سیاسی و اقتصادی به سازمان نهاد یا ارگان دولتی و غیر دولتی ندارد و کاملا شخصی می باشد. سایت پردیس لاو در سایت ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت شده است. از آنجا که تنها منبع بدون نقص قرآن کریم می باشد، و می دانیم کار انسانی هیچ گاه بدون نقص نیست، خوشحال می شویم اشکالات این سایت و مطالب آن را، با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. به نویسنده گان درآینده نیاز منیدم! با تشکر مدیر سایت پردیس لاو... ╬♥═╬
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت عاشقانه ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 666
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 944
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,781
  • بازدید ماه : 4,189
  • بازدید سال : 23,765
  • بازدید کلی : 1,053,968